Hemoxp sin tekniske blogg

Ein blogg for omtale, spørsmål og diskusjon. Nb! Unngå spørsmål og kommentarar om ulovelege ting!

Mitt foto
Navn:
Sted: Odda, Norway

søndag, oktober 03, 2004

fulDC 6.5

Etter å ha brukt DC++ ganske lenge, har eg no tatt meg tid til å testa ut den naturlege erstattaren. Sjølv om DC++ (og oDC, for dei som brukte den) eksisterer framleis, trur eg tida er inne for å skifte klient. Det naturlege (og fungerande) valget blir:

fulDC 6.5

Alt bygger på DC++, så du finn deg raskt til rette. Vidare vert filer du deler indeksert, og dette tar tid. Men eg kan nesten lova deg at du ikkje kjem til å angra. fulDC har dei funksjonane som du ikkje viste du mangla i DC++ ;-) hehe

Utan at eg har testa det enno, så har fulDC fått støtte for UPnP. Eg håpar og trur at programmet kan opna naudsynt port i ein ruter med UPnP-støtte. Då går det automatikk i å bli aktiv :-D

6 Comments:

Blogger Hemoxp said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

8:21 a.m.  
Blogger Hemoxp said...

Oi, sjå her!
Ein kompis skriv også om P2P i sin blogg...

8:29 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Da har eg og gått over til fulDC 6.5
Har ikkje merka så mykje til desse funksjonane eg ikkje visste mangla i DC++ enda da men... Dei tileggsfunksjonane eg har merka meg, syns eg egentleg ikkje var så revolusjonerande sånn sett. Skjønne ikkje heilt koffor eg ikkje kan dela filane mine slik som i DC++, tok jo veldig laang tid å indeksera filane mine. Men håpar på att eg enklare kan verta aktiv no. :) (stygge belkin :P)

Og apropos fårepølsa, så testa eg ut Morpheus 4.5.0 her for morro skuld. Det var ikkje så voldsomt bra som dei sku ha det til egentlig, nei uansett så takka meg til Dc. :D

Mvh Dogagon.

8:11 a.m.  
Blogger Hemoxp said...

I dag blei ein ny versjon av fulDC lagt ut. Den skal vist nok vera stabil (eg har ikkje merka at den forrige var ustabil, akkurat). Oppdater fulDC'en din her.

7:53 p.m.  
Anonymous Anonym said...

I wish not concur on it. I think polite post. Specially the title attracted me to review the intact story.

6:16 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Easily I acquiesce in but I about the post should acquire more info then it has.

6:24 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home