Hemoxp sin tekniske blogg

Ein blogg for omtale, spørsmål og diskusjon. Nb! Unngå spørsmål og kommentarar om ulovelege ting!

Mitt foto
Navn:
Sted: Odda, Norway

torsdag, mai 26, 2005

VLC (VideoLAN) er ikkje alltid best!

Med DVD Decrypter og AutoGK har eg laga meg ei 75 % komprimert XViD-koda .avi-fil av Episode VI. Resultatet blei bra. Fila er 1.34 GB og inkluderer AC3-lyd.
Men så skulle eg sjå filmen min på ein heilt ny PC med Windows XP SP2.

Windows Media Player klarte ikkje å spela av fila så eg tenkte VLC (eg brukte vlc-0.8.1-win32.exe). Resultatet blei heilt OK, men problema kom då vi skulle fly i skogen. Det verkar som om VLC får problem med å dekoda all informasjonen når det skjer mykje.

Lyden går vidare, men bilde går i sirup eller stoppar opp. Eit par sekund med stopp/hakk og så går det vidare. Problemet oppstår aldri på rolige scener.

Løysinga blei XviD -1.0.3 (eg lasta ned XviD-1.0.3-20122004.exe).

Eg brukte også Media Player Classic (mpc2kxp6484.zip var nyast, akkurat no) for å sleppa eventuell overvaking som Windows Media Player driv med.

Løysinga fungerte veldig bra.
Ingen hakking og eg slapp å fylla maskina med [I]codec's[/I].