Hemoxp sin tekniske blogg

Ein blogg for omtale, spørsmål og diskusjon. Nb! Unngå spørsmål og kommentarar om ulovelege ting!

Mitt foto
Navn:
Sted: Odda, Norway

fredag, desember 03, 2004

VideoLAN - VLC

VLC media player 0.8.1 er eit dataprogram som mellom anna kan nyttast til å spele av det meste av mediefiler. Eg hadde problem med å få spelt av ei fil som inneheldt video. Fila gav mest svart skjerm og litt prikkar i toppen. Filmen var koda med xvid-kodek, og det hjalp ikkje å installera nyaste kodek for xvid heller.
Løysinga vart VideoLAN!

Edit: Dette innlegget var opphavleg posta den 07.10.2004 kl. 11:33
Ny versjon var omtalt her, og då bump'a eg dette blogginnlegget.

4 Comments:

Blogger Hemoxp said...

Ja, ein sånn Tagboard-sak ser kjekt ut.. Eg likte ikkje heilt den du hadde då, for der var det sånn irriterande reklame under :p

Elles vil eg prøva å styra unna Tagboards med støtte for smilies og anna dilldall...

Men to små ting:
1 - Eg har opna for anonym kommentering i den tekniske bloggen min.
2 - Kva har Taboard-tipset med VideoLAN å gjer? Kan hende kommentaren hadde passa betre til dette innlegget?

3:20 p.m.  
Blogger Hemoxp said...

Billy tipsa meg om GSpot:
http://www.headbands.com/gspot/

8:34 a.m.  
Anonymous Anonym said...

This post will help the internet people for building up new website or even a blog from start to end.


Here is my site :: build your own website

5:00 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hello, Neat post. There's an issue with your site in web explorer, might check this?

IE still is the marketplace leader and a big portion of other folks will pass over your
great writing due to this problem.

Also visit my web-site - mlm marketing tips

2:48 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home