Hemoxp sin tekniske blogg

Ein blogg for omtale, spørsmål og diskusjon. Nb! Unngå spørsmål og kommentarar om ulovelege ting!

Mitt foto
Navn:
Sted: Odda, Norway

onsdag, november 10, 2004

"Smutthull" hos Online.no?

Om du betaler for abonnement hos www.online.no får du tilgang til ei lang rekke tenester og produkt. Det rimelegaste abonnementet til Online heiter Jubileum og er ikkje omtalt eller marknadsført. Produktet er identisk med Basis men du må førehandsbetala for eit år.

Prisen: 399,- (per år, altså)

Her står det f.eks. at du får Norton AntiVirus 2004, sjølv om du _berre_ er Jubileum-kunde.

Her er fleire eksempel:
o 3 stk epostkontoar på 25 MB
o 50 MB heimesideplass
o Tilgang til Ordnett
o Kidsurf Nettleser
og mykje meir.

4 Comments:

Blogger Hemoxp said...

Sjølv trur eg nok denne løysinga er mest verdifull for tidlegare Onlinekundar. Når ein til dømes har gitt ut CD og lagt inn online-adressa si inne i omslaget...

Elles ser eg at du Ordnett åleine kostar 365,- per år.

10:40 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Jammen, kor får eg tak i dette, då? Kan eg halda på den e-postadressa eg har hjå online.no frå før? MBM

8:59 p.m.  
Blogger Hemoxp said...

Om du er Online.no-kunde frå før (anten du har hatt ADSL, Plus eller Basis) så gjer du om abonnementet ditt til Jubileum. Du held fast ved alt. Ingenting vert sagt opp. Ring 05000 og sei at du vil ha Jubileum...

12:22 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Apropos ordlister og oversetting, så er det her en Latin til Engelsk oversetter. Ikke noe man trenger hver eneste dag kanskje, men kjekt å ha!

http://www.arts.cuhk.edu.hk/Lexis/Latin/

Hilsen Ommis

11:00 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home